Knowledge & service

Klanten die een service support contract bij 2bit ondertekenen hebben voorrang in ons tijdsschema en planning.

Enkel klanten die een service support contract bij 2bit ondertekenen, hebben toegang tot ons “support-gsm nummer”, waarmee u ons heel makkelijk kan bereiken.

Het service contract heeft betrekking op uw firma als geheel en is niet specifiek verbonden aan een persoon, een aankoop, een toestel of software. Ons service support contract omvat een complete service van 6, 12, 24 of 48 werkuren. Deze uren zijn niet tijdsgebonden m.a.w. er wordt geen vervaldatum toegepast op dit service contract. Zolang de uren niet opgebruikt zijn, blijft het contract geldig.

Klanten die een service support contract bij 2bit ondertekenen hebben, genieten een korting op ons uurtarief.

Remote support

Als klant van 2bit met een support-contract kunt u gebruik maken van Remote Support (logmein).

Met deze dienst kunnen wij op afstand inloggen op uw computer en vervolgens de gewenste handelingen uitvoeren. Hiermee kunnen wij problemen analyseren en waar mogelijk oplossen, software installeren, e-mailadressen instellen of preventief onderhoud uitvoeren op uw computer.

U bespaart hiermee verplaatsingskosten en wij kunnen u veel sneller van dienst zijn!

Wat voor u belangrijk is...

  • Full service IT-beheer
  • Besparing op uw IT-kosten
  • Schaalbare infrastructuur die met u meegroeit
  • Een strategische partner die met u meedenkt
  • Beveiligde omgeving